martedì 18 settembre 2007

Gli Intoccabili

Cosa dire:
un capolavoro di film...

6 commenti:

Anonimo ha detto...

Concordo sul capolavoro,
peccato che oggi la realta' e' molto diversa tanti AL CAPONE sono liberi di fare quello che vogliono rimanendo impuniti!!!

Na'ragnatel e vicol tra cupol e cunicul,nu titt e quatt nuvol cu' personaggi e favol,mannaggia o'diavol nun par tal ma tutt e' real se spartan a scacchier guardie e criminal.

Respir c'affann o' cor ca me saglie ngann e chianu chianu me ne sceng a dint e pann,at che ninna nanna sent allucc re vampir sta' luna coce e chesta nott e' comm o' lotto nir

quanta fenest sbattn quanta purtun nserran i che nuttata e palpit appes o' fil in bilico,ombre ca' s'entreccian senza parla'lassele sta' sguard in cagnesc ca' nun vonn pazzia',pero' pazzesc nata perzon si spegn e zittit e mut lasciat senza parol,vestut e nir e viol cu coron e fior e lat sta citta' violent e' diventat mo' pur e mur e cement...se so armat.

Te puntan o' mirin quann e nott cammin,e puzzanghere so nere e china comm e camp che min,nun i scalz ca' si no truov e spin,vicol ca nun tenene fin,aret e rin morte e destin, si pass o confin co' scur
nu bit dint e cuffie o fuie o t'accamuff comm chi prepar e truff,
vient ca'sciosc fridd e brin dint o' tufo e tien chiu' paur si cant o gufo ca na sagoma e n'ufo.

E ruote so stufe pe scarfa' sti man,zoccol escen re tane pe scarfa' sti cani, e suon so stran e i rummur pur escono e paur ro scur comm l'ombr ncopp e mur, si configura na mistur e sounds e' na scen underground chiu' gir e chiu' te faie domand e leggo e traccie e na rotta e notte ,man dint a sacc e nu reporter tis comm e cord e pianofort.

LA FAMIGLIA "NOTTE" DA "41 PARALLELO".

Anonimo ha detto...

« Sei solo chiacchiere e distintivo, chiacchiere e distintivo, solo chiacchiere e distintivo! ». Per me è un mito (nn parlo di Al Capone ma del film). Un capolavoro!!!

Emilia ha detto...

conosco bene i tuoi gusti, Jack,
ricordo ancora quando lo rivedemmo insieme questo capolavoro!
"Sei solo chiacchere e distintivo";-)

Anonimo ha detto...

"SEI SOLO CHIACCHIERE E DISTINTIVO"

grande film

Porcelain ha detto...

Dovrò porre rimedio alla mia ignoranza...
Purtroppo sono tantissimi i film che avrei sempre voluto vedere e che non ho mai visto! "Gli intoccabili" è uno di questi... :(

Porcelain

Emilia ha detto...

è senza dubbio un film da VEDERE!